Skocz do zawartości

Rośliny Kropki

Rekomendowane odpowiedzi

Postanowiłam zafundować sobie temat ze zdjęciami swojej skromnej kolekcji :) Fotografem jestem mocno początkującym - te pierwsze zdjęcia robiłam po 15-minutowym szkoleniu w obsłudze lustrzanki - zatem w tej kwestii proszę o wyrozumiałość ;)

Oto moi podopieczni:

Drosera ascendens

post-6463-1406316651_thumb.jpg

Drosera communis var. breviscapa

post-6463-1406316890_thumb.jpg

Drosera kaieteurensis

post-6463-1406316679_thumb.jpg

Odnośnik do odpowiedzi

• Odpowiedzi 137
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Ascendens trzymasz w doniczce 5,5cm? Wysiałaś ją sama czy kupiłaś już roślinkę? Ja ze swoimi mam problem, największa ma jakieś 2-3cm i w ogóle nie chce rosnąć. Wypuszcza od czasu do czasu nowe listki. Nie za bardzo też wiem jakie warunki jej zapewnić. Czy mogłabyś pokrótce opowiedzieć coś o swojej? ;)

Odnośnik do odpowiedzi

Tak, doniczka 5,5 cm, kupiłam roślinkę. Mam ją już rok to na pewno i szczerze mówiąc ona się wiele nie zmienia ;) Do tej pory siedziała sobie w niziutkim (wys. 15 cm) akwarium ze stałym dostępem do wody (gł. ok. 0,5 - 1 cm), parapet południowy doświetlany. Dostała eksmisję niedawno, nie ma doświetlenia teraz, ale różnicy w jej wyglądzie nie widzę.

Odnośnik do odpowiedzi

Ja swoją też przeniosłam z akwarium na parapet i również nie widzę żeby jakoś się zmieniała. Może to dobrze w końcu nie marnieje. Ale chciałabym czerpać z tego więcej satysfakcji. W internecie jest masa zdjęć dużych ascendens. Chciałabym żeby kiedyś moja taka była. Będę z nią eksperymentować. Jak mi się powiedzie to podzielę się z Tobą informacjami. :)

Odnośnik do odpowiedzi

Znalazłam taki opis hodowli:

http://www.growsundews.com/sundews/south_a...an_sundews.html